Doprava

 
Ceník dopravy

Objednávka od 1000 Kč

ZDARMA

Objednávka do 1000 Kč

89 Kč

 

Způsob dopravy

ceska-posta-logo-160x120

Vámi objednané zboží z našeho eshopu zasíláme Českou poštou, a to jako "balík do ruky" nebo "balík na poštu". Není problém uzavřít smlouvu i s dalšími dopravci, ale nechtěli jsme to "tříštit" a dali jsem důvěru České poště a vše zatím funguje velice dobře. Zásilky, pokud od nás odejdou dopoledne, jsou doručeny druhý den. Navíc, výhoda poboček - tzn. pokud nejste doma, a většina lidí je dopoledne v práci, zásilku dopravce neodveze zpět do depa, ale zanechá Vám ve schránce "oznámení o nedoručené zásilce" s informací o uložení na Vaší obvyklé poště a vy si ji vyzvednete dle svého času nebo si ji necháte doručit znova v den či čas (odpoledne), kdy budete doma - viz online změna místa a termínu doručení níže. Česká pošta vám dá i avízo o doručování zásilky formou SMS na váš mobilní telefon a jste tak připraveni očekávat doručení nebo zajistit změnu. Řada těchto výhod nás vedla k tomu, zasílat pouze přes Českou poštu.

 
ceska-posta-logo2-do-ruky

Zásilku Vám doručí Česká pošta na vámi zvolenou adresu, domů nebo do zaměstnání. Výhodou je, že pokud vás rozvoz zásilek nezastihne doma, vaši zásilku Vám uloží na pobočce České pošty a vy si ji vyzvednete dle svého času nebo si necháte doručit znova - viz Opakované doručení níže.

 
ceska-posta-logo2-na-postu

Svou zásilku si necháte poslat najednu z poboček České pošty a vyzvednete si ji dle svého času. Využití je např. nechat si zásilku zaslat na pobočku, kolem které mám cestu ze zaměstnání apod.

 

 

Česká pošta - Sledování zásilky

Pokud chcete znát bližší informace o stavu a termínu dodání vaší objednávky, můžete sledovat svoji zásilku. Číslo balíku vám v den odeslání zboží bude doručeno se zprávou o odeslání záilky na váš email. Můžete použít formulář níže nebo přímo stránku České pošty. Do formuláře zadejte podací číslo zásilky ve správném formátu, např. dr1234567890c.

 
 
Změna místa a termínu doručení on-line

Další plus pro Českou poštu je možnost on-line změny místa a termínu doručení: doručit zásilku na jinou adresu, uložit zásilku na jinou poštu, doručit mezi 8. a 16. hodinou, doručit mezi 15. a 19. hodinou, přesunout doručování zásilky na jiný pracovní den, prodloužit dobu, po kterou bude zásilka uložena na poště, znovu doručit zásilku a další možnosti, více na stránce České pošty.

Opakované doručení

Pokud vás dopravce České pošty nezastihl doma, zanechal vám ve vaší poštovní schránce avízo o uložení zásilky na vaší obvyklé poště. Zásilku si tam můžete vyzvednout nebo můžete požádat o opakované doručení, tzn. zadáte datum a as kdy si přejete doručit zásilku znova na vaši adresu. Stačí použít vyplnit on-line formulář České pošty.

Dodací lhůty

Viz Dodací lhůty

Vrácení nekompletní zásilky a doprava zdarma

Pokud se vrácenou částí objednávky (která původně měla hodnotu přes 1.000 Kč, a vy jste při nákupu měli dopravu zdarma) její hodnota sníží pod tuto hranici, nárok na dopravu zdarma Vám zaniká. To znamená, že vám bude zaslána na účet částka, která se rovná hodnotě vráceného zboží snížená o cenu dopravy.

Nevyzvednutá zásilka

Za nepřevzatou zásilku od dopravce či nevyzvednutou na pobočce České pošty požadujeme na základě §420 občanského zákoníku náhradu škody tzn. účelně vynaložených nákladů na balení, manipulaci a dopravu vaší zásilky. Tyto náklady jsou pro rok 2016 stanoveny 96 Kč bez DPH, tj. 116 Kč včetně DPH, splatné do 7 dnů od výzvy, kterou vám zašleme na vaši elektronickou adresu. Nepřevzetí zásilky není zrušením kupní smlouvy dle OZ. Po úhradě vzniklé škody objednávku stornujeme a tím je kupní smlouva zrušena. Postup: balíček si nepřevezmete, nám se vrátí zpět, po té vám pošleme výzvu k úhradě převodem na náš účet, po připsání platby objednávku stornujeme a tím je kupní smlouva zrušena. K tomuto kroku jsme přistoupili, abychom tyto dodatečné náklady nemuseli započítávat zákazníkům, kteří si své závazky plní. Asi by se nikomu nelíbilo, že v ceně zboží má i částku za nezodpovědné zákazníky.

Další informace

Fakturu za zboží posíláme se zásilkou a můžete ji i navíc obdržet elektronicky. Pokud by z nějakého důvodu k Vám nedorazila, vyžádejte si ji prosím na mailu info@coolbuddy.cz.

Osobní odběr

Máme smlovu s Českou poštou a zásilku si můžete osobně vyzvednout na více než 2600 pobočkách v celé České rebublice.

Jak zaplatit za objednávku?

Platbu lze provést několika způsoby: klasickým bankovním převodem, platbou přes službo Twisto nebo přes platební bránu GoPay (platba kartou nebo on-line převod) nebo dobírkou.

Dobírka

Cena je 30 Kč (dodatečné náklady dopravce). Zboží uhradíte kurýrovi České pošty při převzetí zásilky v hotovosti.

Převod na účet

Za zboží zaplatíte klasickým převodem na náš účet u FIO banky. Pokyny k převodu dostanete na Váš email, po dokončení objednávky.

Twisto - zaplatím až za 14 dní

Nakoupit můžete i bez peněz a zaplatit až za 14 dní a to do finančního limitu 5.000 Kč. Za 14 dnů po expedici objednávky uhradíte fakturu od společnosti Twisto payments a.s. Vysvětlení služby a více informací o platbě přes Twisto na našem webu ZDE.

On-line platba GoPay

Platit lze také platební kartou on-line nebo on-line převodem z účtu prostřednictvím zabezpečené platební brány GoPay.

coolbuddy-platby1coolbuddy-platby2

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.